Isnin, 1 Oktober 2012

DAP RANCANG BUBARKAN REJIMEN ASKAR MELAYU DIRAJA UNTUK GULINGKAN RAJA-RAJA MELAYU!!!




Perancangan DAP untuk menawan Malaysia bukan lagi dogengan. Cerita DAP hendak merepublikkan Malaysia, bukan juga cerita kosong. 

Ramai yang beranggapan contohnya para penyokong Pakatan Rakyat, DAP akan sama-sama mempertahankan Perlembagaan Malaysia, malah tidak akan mengubah apa-apa pun. 

Namun daripada gerak kerja DAP yang dijalankan selama ini, memang jelas mereka sedang berusaha ke arah itu. Malah ianya diperkukuhkan oleh YBhg En. Razali Rahman beas s/u sulit Lim Guan Eng serta Engku Aziz. 

DAP tidak bertindak secara berhadapan. Contoh terbaik ialah bagaimana DAP berjaya me'lembu'kan Melayu-Melayu yang berpakaian PAS berbaring dan cubaan menghalang Sultan dan Raja Muda Perak daripada melantik Zambry Abdul Kadir sebagai Menteri Besar Perak menggantikan Nizar Jamaluddin. 

Tidak ada kaum lain-lain mahupun bangsa Yahudi yang menjadi tulang belakang operasi DAP di negara ini yang ada di hadapan semasa insiden berkenaan. 

DAP tahu, untuk menentang raja-raja Melayu dan sistem raja berperlembagaan, ialah dengan menggunakan Melayu sendiri. Sebagaimana yg dilakukan 'BROTHER' mereka di Singapura sehingga robohnya istana gulam walaupun singapura memakai sepenuhnya pelembagaan yang Malaysia pakai.

INGATLAH... Rejimen Askar Melayu Diraja merupakan benteng terakhir kewujudan raja-raja Melayu di negara ini selain badan-badan unifom yang lain yang mengunakan perkataan DIRAJA. DAP dalam beberapa kenyataan pernah mempersoalkan kewujudan RAMD dan bertanya mengapa perlu wujudnya rejimen berkenaan yang dilabelkan sebagai RASIS. 

Untuk menghapuskan raja-raja Melayu, tidak memerlukan kehebatan ilmu perang konvensional yang disokong oleh kereta-kereta kebal Israel mahupun penasihat Zionis. 

Cukup bagi kemenangan kepada DAP dan Pakatan Rakyat pada PRU13 nanti dan dalam tempoh dua tahun selepas itu, republik Malaysia dengan bendera dan lagu kebangsaan baru yang sudah pun ditunjukkan dan diperdengarkan di Sibu baru-baru ini, akan jadi kenyataan. 

Apa jadi sekiranya tiada RAMD di negara ini sedangkan itulah tunjang kekuatan angkatan tentera Malaysia? 

Dan tanpa RAMD, TIADALAH JUGA RAJA-RAJA MELAYU di negara ini! 

dan anda adalah salah seorang yang menyutujui HASRAT cavunis-cavunis ca ya nun alif ni... TAHNIAH tentulah akan diberi pada anak cucut dan cicit anda.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan