Sabtu, 8 September 2012

PAS Terkencing Lagi Lepas Kena Sound Dengan DAP?

Ingat lagi tentang kisah bantahan Ronnie Liu (DAP) terhadap rancangan Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) untuk menguatkuasakan undang-undang untuk mengasingkan antara lelaki dan wanita yang belum berkahwin dalam panggung wayang?
Apa sudah jadi dengan cadangan itu? .... Dah termasuk ke dalam ke telor YDP MDKS?.. oppss!! YDP Kuala Selangor mane ade telor.. heheh... pompuan daaa....
Apa tindakan MDKS apabila usaha murni untuk memelihara kehormatan dan maruah anak-anak muda beragama islam ditentang oleh diktator komunis dari DAP itu? 
Apa pula tindakan Parti Islam Sesat selamanya (PAS) untuk memperjuangkan niat suci murni MDKS yang mahu menguatkuasakan undang-undang islam dalam pentadbirannya?
Dari apa yang dilihat sekarang ialah PAS teramat takut untuk bersuara apatah lagi untuk membantah arahan tuhan baru mereka itu?
Mengapa saya berkata begitu adalah disebabkan tindakan PAS yang mendiamkan diri apabila di sergah oleh Ronnie Liu... 
Mengapa PAS terlalu takut kepada RONNI LIU? tidakkah PAS takut kepada ALLAH SWT?... Siapa tuhan yang PAS perjuangkan selama ini? adakan PAS bertuhankan RONNIE LIU?
Inikah parti yang berkokok di serata alam mengatakan merekalah pejuang islam sejati, walhal dalam isu sekecil mengasingkan antara lelaki dan wanita pun mereka tidak mampu selesaikan... itu belum cerita isu hudud... fikir-fikirkan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan