Jumaat, 6 Januari 2012

ucapan 2012 dari penulis

 
asalamulaikum dan selamat tahun baru 2012
salam bahgia buat semua penulis2 serta pembaca2 blog persendirian seperti ini.

ditahun baru ini  saya ucapkan jutaan kemaafan pada abang akak bonda ayahda. adik2 jika ade silap kata mahupun tersalah bicaralebih lagi dari perwatakan yang kekadang mengikut mood 0-0. Serta mendoakan keserjahteraan kesemuanya yg berada diatas muka bumi ini dilimpahi rahmat dan hidayah serta dipermudahkan  segala urusan baik dunia mahupun ahkirat..bermakna kita juga telah tinggalkan tahun yang lepas mungkin bersama sama dengan kedukaan mahupun kegembiraan, mahupun kenangan yang menjadi diari lekuk liku kehidupan yang mendewasakan kita.Umur pun turut meningkat dan perjalanan makin singkat untuk kebali pada NYA.
Percaya lah bahawasanya kehidupan ini sebagai satu proses pembelajaran secara formal atau sebaliknya oleh kerna tahun ini bagaikan membuka lambaran baru maka saya beriktizam lebih kuat berkerja, jaga kesihatan dan segala penulisan tidak akan menyentuh lagi permasalahan orang lain. melainkan kata2 pujian serta ceritara tentang kegemilangan tanah air ini serta tokoh2 yg banyak jasanya mengikut pandang penulis.
dan marilah kita sama2 doakan kesejahteraan malaysia agar lebih aman damai dan sesuai untuk kita wariskan kepada anak cucu kita nanti.
ingatlah dunia ini hanyalah pinjaman maka kita perlu tebus dan bayar balik apa yg kita dah buat.. renungkanlah
wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan