Isnin, 21 Mac 2011

HARI INI PEMBUBARAN DUN SERAWAK?

Hari ini DUN Sarawak akan dibubarkan! Begitulah apa yang telah diumumkan bersama oleh PM dan KM Sarawak minggu lepas! Dato Sri Taib juga telah mengatakan bahawa beliau akan berundur. Namun beliau tetap bertanding demi memastikan segala peralihan kuasa berjalan lancar.

Jauh disudut hati aku, sedih juga dengan pengunduran Beliau sebab aku tau dia banyak berjasa di Sarawak. Yang cerita pasal keburukan Taib Mahmud dan keluarga ini hanyalah pembangkang dan agen asing yang didalangi oleh pembangkang itu sendiri.

Tanyalah rakyat Sarawak tentang Taib Mahmud ni, maka anda boleh nilaikan sendiri. Jangan tanya orang DAP! bagi depa hanya Kit Sial dan Guan Eng bodoh je yang betul punya. Betul tak?

Jadi sekarang ini Sarawak akan menjadi tumpuan kepada semua, baik dari pihak BN mahupun pembangkang. Sekarang ni kita sudah boleh tengok, kaum yang menyokong si peliwat tegar ni semakin kuat serangan mereka terhadap Taib Mahmud dan keluarga beliau.

Kita kat sini sudah lama telah dibohongi oleh media-media asing mengenai Taib Mahmud dan apa yang dibuatnya di Sarawak. Mereka kata rakyat Sarawak menderita kemiskinan padahal hakikatnya tidaklah sebegitu, rasanya ramai lagi yang merempat di negeri Kelantan dan negeri-negeri lain dibawah jajahan pembangkang sekarang ini.

Korang kena pergi sendiri ke Sarawak untuk melihat keadaan disana . Kalau setakat duduk sini dan cerita bodoh tahap babi dari pembangkang ini, maka korang akan diperbodohkan kaw-kaw punya oleh para pelapor bebal dari pakatan Haram ni.

Kalau korang tak mampu nak ke sana, Insya'allah jika diizinkan oleh Allah maka diharapkan kekawan aku akan membawakan kebenaran dari Sarawak untuk korang semua. Kita ni bukan jenis pembangkang, dah tau pemimpin mereka peliwat pun masih nak puja dia tu ha! Isy, geli aku mungkin sama dengan kot..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan